Post by elcaremari on Feb 18, 2022 23:05:44 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Township ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Township IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code veel geld ▞▞▞
▞▞▞ Township 2022 version ▞▞▞
Wat is er gebeurd? Ik stopte een tijdje met spelen, besloot opnieuw te beginnen en nu HEB IK NIET DE OPTIE om andere spelers om hulp te vragen in mijn vliegtuig of trein. Ik kan wel om hulp vragen in mijn dierentuin. Komen er ook nieuwe minigames en niet steeds dezelfde? Bewerken: ik heb nu de mogelijkheid om anderen om hulp te vragen na de laatste update. Dank u
Leerzaam spel
Township የተለመደ zauf
Ik speel al meer dan 2 jaar en vond dit spel geweldig. Helaas lijkt het erop dat de devel. afdeling heeft besloten games steeds opnieuw te recyclen en geen nieuwe games te introduceren. De decoraties voor de feestdagen waren ondermaats met weinig of geen veranderingen in de stad. Voor Halloween droegen de meeste dieren bijvoorbeeld geen kostuums of veranderde de stad niet in herfstkleuren. Nu is het bijna kerst. De stad heeft geen sneeuw gehad. Ik heb mijn stadsgeld gespaard om nieuwe versieringen te kopen. Gelieve te helpen veranderen.
Ik wil ook mijn spel weer koppelen aan Facebook. Helaas krijg ik een pop-up v cookies. Ik kan deze niet toestaan dat de knop valt buiten scherm. 28 jan: Helaas vandaag weer hetzelfde probleem na het starten van het spel meteen weer af - Na de-installatie en opnieuw installeren werkt het spel weer. _ Vorig bericht : Sinds een update kan ik het spel niet meer starten. Het startscherm op beeld is verdwenen hij alweer (Samsung Galaxy S20).
Leuk spel, maar het heeft zijn gebreken. Bij het schakelen tussen apparaten of wanneer het spel werd gesloten en heropend, verandert de virtuele valuta zonder iets te kopen. Ook geeft het vaak verbindingsfouten op meerdere locaties. Wifi op mijn eigen plek is prosumer grade en heeft een vlekkeloze dekking.
Koop niets! Ben net opgelicht!
Township Thông thường jvzc
Je hebt het plezier weggenomen. Op veel van dezelfde gebeurtenissen. U wilt alleen dat wij geld uitgeven. Verander alsjeblieft terug naar een leuk spel.
OK
Op dit moment kan ik maar 2 sterren geven. Ik geniet erg van dit spel, maar sinds de meest recente update elke keer dat ik op mijn treinstation klik, word ik eruit gegooid en is 90% van wat ik heb gedaan (gewassen verzamelen, helikopters, vliegtuigen, boten enz.) . Repareer dit alstublieft en snel.
Dit is een geweldige game. Ik ben begonnen in 2019 en nu is het 2022. Je kunt het met familie spelen. het is een geweldige manier om tijd door te brengen.
Het spel is goed. Ik wou alleen dat de tijd voor de Brige-game niet zo lang zou zijn. Ik wil gewoon het spel spelen. Een ander ding is, alles is zo duur. Ik geef al mijn geld uit aan de dingen die ik nodig heb. Het beloningsgeld moet veel meer zijn dan $ 1
Zooba: Zoo Battle Royale Game ஆக்ஷன் uwry
Ik speel al een paar jaar, ik heb echt genoten van dit spel tot de laatste 5 maanden. Min-games moeten worden veranderd en niet zo moeilijk waar je zoveel geld moet uitgeven. Ik betaal voor de gouden pas. Ik heb niet het gevoel dat ik geld zou moeten blijven uitgeven om beloningen te krijgen. Dit spel is niet leuk meer.
Het spel begon erg leuk! De nieuwste mini-wedstrijdgame is belachelijk moeilijk geworden... tot het punt dat het niet leuk meer is. Ik ben echt goed in matchgames en ze hebben ze vrijwel onmogelijk gemaakt om te verslaan zonder tonnen stadsgeld te gebruiken om specials te kopen, zoals de sweep-and-drop-moves. Het is ontmoedigend om vast te zitten op hetzelfde bord sinds het begin van de minigame. De minigames waren vroeger leuk en een manier om extra stadsitems te verdienen. Het is nu geldklopperij. Pas op...
Erg leuk spel. Zoals vaak gebeurt in games moet je uiteindelijk credits kopen om verder te komen. Persoonlijk hou ik er dan mee op of wacht een week dan krijg je ineens een echt voor vrij in de hoepel dat je blijft spelen.
Heel leuk je kan je eigen stad bouwen en uitbreiden🐣😁😁😁😄😄😄alleen je moet wel vaak downloaden😴
Update werkt niet
Ik heb dit spel graag gespeeld, maar de laatste tijd crasht het elke keer als ik inlog. Ik kan niet spelen en mijn kippenren vraagt zich af wat er met mij is gebeurd. Dit gebeurde eerder, ongeveer een jaar geleden na een Township-upgrade. Ik wacht geduldig op een oplossing voor dit probleem.
Ik speel het spel graag, het helpt om mijn geest zo scherp mogelijk te houden, maar er zijn veel updates en te veel evenementen tegelijkertijd is moeilijk om ze bij te houden. Ik kan ze niet goed genoeg bijhouden met de gebeurtenissen en uitdagingen om me ermee bezig te houden.
Het is schattig.Ik wou dat ze de minigames zouden veranderen in plaats van dezelfde steeds opnieuw te draaien. Ze zijn ook extreem uitdagend, dus je geeft geld uit aan hulp. Ik heb geen interesse meer
Hallo, ik heb dit spel ervaren. Het is geweldig, maar het is erg saai om munten te verzamelen en ook het huisdier heeft veel tijd nodig om te voltooien en alle bestellingen. 🥱🥱 dit spel is gratis persoon (mijn mening). MEEST GRAPPIG DAT IS GEBEURD: ik was in restaurants en het bericht klinkt als kippengeluiden 🐔🐔🐔🐔 ze hebben eieren gegeven. Iedereen begint naar me te kijken. 🤣🤣
Gebruik om van dit spel te houden, maar ik verwijder één ster sinds ze ons de minigames begonnen te laten spelen om door te gaan in de gouden ticket-speurtochten.De minigames/renovatie kosten uiteindelijk geld dat ik niet heb. Ik speel nog steeds, maar niet de mini-games. Ik wou dat ze de doe-dingen uit de stad terug zouden brengen om door te gaan met de gouden ticket-speurtochten. Ik heb dezelfde klacht ook meerdere keren op hun Facebook-pagina gezien.
Het was leuk, verslavend en de gemeenschap is een grote hulp als je ze helpt. Maar inmiddels zijn al die updates vervelend: mijn trage verbinding/Google play kan niet updaten waardoor ik niet meer kan spelen. 👎
Ik geniet van het spel en hou van de uitdaging van de wekelijkse regatta's. De reden voor een beoordeling van 3 sterren, in plaats van 4 of 5 sterren, zijn de extra uitdagingen voor het instellen van beloningen. De enige echte manier om punten en beloningen te verdienen, is door de minigames te spelen, en de meeste van mijn coöpleden (inclusief ikzelf) houden niet van de minigames. We gaven de voorkeur aan de opzet van het "Professor's Experiment", waarbij we taken in het spel voltooiden om de punten en beloningen te krijgen. Overweeg op zijn minst af te wisselen tussen de twee opstellingen.
Ik wil mijn geld is terug eerste keer kreeg ik niks. Maar moet wel betalen
De update doet het niet dus kan nu niet meer spelen. Kan goed spelen als ik helemaal opnieuw beginnen
Ik heb echt een hekel aan de verschillende evenementen voor iedereen... Het maakt het spel echt oneerlijk en ik hoop dat Playrix dit snel oplost!
Township Εύκολα fbl
Dit is een goed spel, maar ik ben een nieuwe speler, dus mijn recensie is erg goed, maar het heeft geen voedselopslag voor koeienvoer en het kost veel tijd, zoals voor eieren voor melk, verkort de tijd, dus dit is de reden die ik zal geven twee sterren
Koop ik een gouden pass eerste keer ging mis door spel en geld van rekening gegaan en 2de keer weer zegt playstore het is geannuleerd en geld is van me rekening 2 keer aan toe. En het spel zeg mis gegaan met betaling 2 keer aan toe
Sinds nu kan ik het spel niet meer openen. Sinds het piratenspel is begonnen. Eerder vanmorgen kon ik spelen. Als ik het spel start, laadt het, maar als het klaar is met laden, start het niet maar beëindigt het het spel en springt er weer uit. Ik ben bezig met een opdracht in de regatta en die moet ik op tijd af hebben maar als ik niet meer kan spelen gaat dat niet. Ik kan dus ook de klantenservice niet bereiken omdat ik niet meer in het spel kan komen.
Heel leuk en spel. Draaid bij mij gelukkig zonder problemen.
Update loopt vast 31-8-2021