Post by elcaremari on Feb 18, 2022 23:05:44 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Township ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Township IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code veel geld ▞▞▞
▞▞▞ Township 2022 version ▞▞▞
Wat is er gebeurd? Ik stopte een tijdje met spelen, besloot opnieuw te beginnen en nu HEB IK NIET DE OPTIE om andere spelers om hulp te vragen in mijn vliegtuig of trein. Ik kan wel om hulp vragen in mijn dierentuin. Komen er ook nieuwe minigames en niet steeds dezelfde? Bewerken: ik heb nu de mogelijkheid om anderen om hulp te vragen na de laatste update. Dank u
Leerzaam spel
Township የተለመደ zauf
Ik speel al meer dan 2 jaar en vond dit spel geweldig. Helaas lijkt het erop dat de devel. afdeling heeft besloten games steeds opnieuw te recyclen en geen nieuwe games te introduceren. De decoraties voor de feestdagen waren ondermaats met weinig of geen veranderingen in de stad. Voor Halloween droegen de meeste dieren bijvoorbeeld geen kostuums of veranderde de stad niet in herfstkleuren. Nu is het bijna kerst. De stad heeft geen sneeuw gehad. Ik heb mijn stadsgeld gespaard om nieuwe versieringen te kopen. Gelieve te helpen veranderen.
Ik wil ook mijn spel weer koppelen aan Facebook. Helaas krijg ik een pop-up v cookies. Ik kan deze niet toestaan dat de knop valt buiten scherm. 28 jan: Helaas vandaag weer hetzelfde probleem na het starten van het spel meteen weer af - Na de-installatie en opnieuw installeren werkt het spel weer. _ Vorig bericht : Sinds een update kan ik het spel niet meer starten. Het startscherm op beeld is verdwenen hij alweer (Samsung Galaxy S20).
Leuk spel, maar het heeft zijn gebreken. Bij het schakelen tussen apparaten of wanneer het spel werd gesloten en heropend, verandert de virtuele valuta zonder iets te kopen. Ook geeft het vaak verbindingsfouten op meerdere locaties. Wifi op mijn eigen plek is prosumer grade en heeft een vlekkeloze dekking.
Koop niets! Ben net opgelicht!
Township Thông thường jvzc